Garantija ir sąlygos

  • Baldų kokybė bei ilgaamžiškumas užtikrinimas naudojant juos pagal paskirtį ir laikantis priežiūros bei eksploatacijos taisyklių.
  • Baldams suteikiama 24 mėnesių gamyklinė garantija. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo dienos.
  • Garantija suteikiama tik pateikus baldų pirkimą patvirtinančius dokumentus: pirkimo-pardavimo sutartį/pinigų mokėjimo kvitą/bankinio mokėjimo išrašą/PVM sąskaitą faktūrą.
  • Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės, ištaisyti.
  • Garantija galioja visoms daiktų sudurtinėms dalims ir jų komplektuojančioms detalėms, išskyrus natūralaus medžio, natūralios odos, bei kitų medžiagų tekstūros ir atspalvio nevienodumams.
  • Priimant arba savarankiškai atsiimant prekes, Pirkėjas turi iš karto patikrinti jų kokybę, o pastebėjus trūkumus ir/ar pažeidimus nedelsiant informuoti salono darbuotojus. Praėjus 2 d.d. po prekių gavimo, pretenzijos dėl prekių kokybės nepriimamos.
  • Natūralaus medžio ar natūralios odos bei kitų paviršių pokyčiai nelaikomi prekės kokybės trūkumu.
  • Natūralūs audinio arba odos dėvėjimosi pakitimai nelaikomi prekių kokybės trūkumu.
  • Prekės kokybės garantija nėra taikoma, jei pirkėjas ar asmenys, kuriems pirkėjas perdavė prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė prekių transportavimo, surinkimo, laikymo, naudojimo, sandėliavimo, priežiūros ir eksploatacijos taisykles, taip pat, jeigu matomi prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu aptarti prekių perdavimo metu ar prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas pirkėjo ar kitų asmenų, kuriems pirkėjas pardavė prekes, veiksmų.
  • UAB „AŽUONA“  atstovams kartu su gamintoju įvertinus ir nustačius, jog pretenzijos dėl prekių kokybės ir/arba komplektavimo yra pagrįstos, Pirkėjas pasirinktinai turi teisę reikalauti: per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; nesant galimybei pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke – rinktis alternatyvią prekę.
  • UAB „AŽUONA“ nėra atsakinga už gaminio trūkumus, kurie buvo aptarti pirkimo sutartyje, arba apie kuriuos Pirkėjas žinojo ir/arba turėjo žinoti įsigyjant baldą (tokiais atvejais, kai baldai yra įsigyjami iš ekspozicijos, arba su iš anksto žinomais defektais, ir kt.).
  • Pažeidimai, atsiradę transportuojant/nešant/surenkant baldus nėra priimami.
  • Pirkėjas praranda teisę į nemokamą UAB „AŽUONA“ baldų garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
  • Nepateikia baldo pirkimo PVM sąskaitos faktūros, kvito ar kitų pirkimą įrodančių dokumentų;
  • Pirkėjas nesilaikė UAB „AŽUONA“ nurodytų baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių, baldai buvo transportuojami, eksploatuojami netinkamai ir/arba sugadinti dėl Pirkėjo kaltės;
  • Baldai nukentėjo dėl ,,Force Majeure”(susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių);
  • Baldai buvo užpilti vandeniu arba kitu skysčiu;
  • Baldai nukentėjo nuo gyvūnų;
  • Baldai buvo remontuojami Pirkėjo arba trečiųjų asmenų;
  • Baldai natūraliai susidėvėjo ir/arba išbluko.

Naujienlaiškis

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite naujausius bei geriausius pasiūlymus pirmieji!